Old town Bar and beautiful sea



Za mene leto pocinje cim pocne sunce da sija i postane toplo. Ja odmah u glavi zamislim sve divne haljinice , moj favforit su one maxi  od svile ili nekih drugih laganih materijala ,cvetne ,sarene i  pune boja ,naocare, lagana obuca ..:-) Posto se bavim poslom koji volim to me cini veoma srecnom i zadovoljnom a jos vise i to sto mi dopusta da menjam mesto svog boravka i da cesto putujem,tako da ja dragi moji vec u martu, aprilu napustim do avgusta svoj voljeni Beograd i krenem u razlicita putovanja .
Sadrzaj kofera spremnog za putovanja bi trebao da sadrzi ovako nesto :-)




Slaba sam na prugice i na mornarski stil :-) Sto dovodi do toga da sirim listu bas neophodnih stvari u koferu ...




Bez sesira ne mogu da zamislim suncane dane :-) A sada se mogu naci u svim bojama ...mmmm kao vockice a i oni boje peska..


I naravno omiljena letnja poslastica :-)


Spremni smo i krecemo .Destinacija Bar .Prva stanica setnja kroz sam centar grada i lagani dorucak.


Obilazak grada ,naravno i radnji ,razgledanje suvenira ,kafica ,enterijera ,arhitekture ...Udisanje slankastog vazduha punim plucima ,oseca se sum mora koje vas zove i mami ..Povetarac koji vam njise kosu i sunce koje vas istovremeno miluje..letnja carolija..
Osmeh na lice i nastavljamo dalje ..
Omiljeni letnji citat mi je iz knjige jednog niskog pisca : "Idemo dalje, dalje dok ne napravimo dovoljno love da ne moramo nikome da polazemo racune ,dok satovi ne prestanu da zvone ,dok hladna jutra ne odlete u toplije krajeve ,dok obale toplih mora ne dodju do parkinga ispred nase zgrade"
I zato preuzimam inicijativu i krecem ,krecem ka toplim jutrima i moru .

Grad sa najvise suncanih dana i jedan od najcistijih gradova Crne Gore.












Setnje pored plaze...uzivanje na suncu ...opcinjenost morksom penom a onda obilazak starog dela grada .


























            My outfit :-) Miss Sixty black jeans ,
                               Miss Sixty T -shirt,
                               Vest d&d
                                Necklace is gift from Natasa,
                                Armani jeans bag,
                               Promod braclets ,
                               sunnies Roberto Cavalli and shoes GFerre .

 A masu vam i Andjela ,Jovana i Mina :-))
 

As soon as I see the sun for me starts summer. Now I begin to imagine the sea, fine sand, sun .. plaže.From March usually leave their beloved Belgrade and started to travel (thank God for giving me my job  which allows me travelling ). In my case the pack lightweight is full with long dresses, big sunglasses , hat in a beautiful color and big smile and I am ready to go .This time our destination was Bar in Montenegro, a city with most sunny days and beautiful harbor and the old gradom.VAMONOS !!












Popular posts from this blog

Crystals and Flakes

summer in fall

Beauty and the beast