Butterfly









Mnogo volim detalje i kada sam prosle godine videla ovu Patrizia Pepe bubicu( Leptira)poptuno sam se odusevila.Ima divne boje i savrsen oblik i lako se uklapa u ovosezonske trendove jakih i neonskih boja.Odlucila sam se za svoju omiljenu maxi letnju haljinu i jaknu od tamnog teksasa da bi detalji poput leptira i Ice Watch sata kao i pink Replay sandala mogli da dominiraju,kao i moja nova prolecna ljubimica MArni za H&M providna tasna.Rex je moj verni pratioc tako da ni ovo slikanje nije moglo da prodje bez njega.Divan suncan dan i kao i svaki vikend rezervisan za najblize i najmilije ljude i uzivanje.


I love details and I am totally in love with Patrizia Pepe buterfly.This buterfly has a parfect shape and modern neon colors .My favorite maxi dress ( so  comfortable )is complemented with mint Ice watch and pink replay sandals and my new baby MArni for H& M bag.Like every weekend this is reserved for my family and friends.


Dress Sisley_shoes Replay_jacket Legend_glasses Roberto Cavalli_watch Ice Watch_buterfly Patrizia Pepe_bag MArni at H&M

Popular posts from this blog

Crystals and Flakes

summer in fall

Beauty and the beast