Never let me go and I ^ll take you to my favorite place vol. 2

Never let me go





Tmurno i sivo nebo nas pozdravlja ovih dana iznad Beograda. A jesen nam se uveliko najavljuje svojim dolaskom i naglom promenom temperature.  Ovim naglim i neprimetnim udarcem  potiskuje moje snove o suncu i plazi u drugi plan. Secanja na divno letovanje i sve one ukradene trenutke mira i opustanja uz suncane i vedre dane su idalje prisutna i veoma upecatljiva i necu dopustiti da tako lako skliznu iz mojih misli. Ali me jesen ipak zavodljivo mami svojim carima i prednostima kao i novim modnim trendovima i kolekcijama i poziva me na jos jedan modni ples i jos jednu modnu igru, onu jesenju i slojevitu.
Dok u mislima slazem potencijalne kombinacije za ovo varljivo i promenljivo vreme sa vama delim onu koju sam skrojila na Polyvore-u i vodim vas na joj jedno divno beogradsko mesto " Pizza Bar".


Neobican i zanimljiv ambijent osmisljen do najsitnih detalja i ususkan na Novom Beogradu sa primamljivom ponudom hrane iz koje izdvajam pizze i to Italian style and Chicago style, spremljene po jedinstvenim i tajnim receptima. Dok trepneta ce vas osvojiti i zavuci vam se u misli i redovan gradski meni.
Vise o ovom upecatljivom mestu koje vam toplo preporucujem mozete saznati OVDE


Gray sky greets us these days over Belgrade. Fall is greatly announcing her arrival and rapid temperature changes. This sudden temperature blow, pushes my dreams about sunny days and beach in the background. I do not want to let go all summer memories of stolen sunny days and relaxation so easily. But fall is so charming and seductive and I can^t resist . She is calling me on new fashion game with all new trends and collection. Layerd combination.
While I think about new fashion combination I would like to wear I share with you one that I mad on POlyvore and I want to take you to another favorite place PIZZA BAR with unique pizza style and intresting atmospere.












PS. Prve tri slike Pizza Bara sam slikala ja a ostale su preuzete sa njihovog zvanicnog sajta zbog otkazivanja mog fotoaparata.
PS. I made only the first three pictures and the rest I took from their official website.

Uzivajte uz MUZIKU


Just put on PLAY

Popular posts from this blog

Crystals and Flakes

summer in fall

Beauty and the beast