Novi Sad after 6 long years

Posle 6 dugih godina u kojima sam cesto mislila na  Novi Sad, grad koji me osvojio svojim sarmom i lepotom ukazala mi se prilika da ga ponovo posetim i uzivam u njegovoj lepoti. Cesto sam planirala da odem do Novog Sada jer on od mog Beograda nije daleko ali zadnjih godina mi obaveze i putovanja nisu dozvolile da i njega uklopim u zeljeni predah. Idealna prilika se ukazala ovog vikenda kada sam sa porodicom bila pozvana na jednu proslavu. Ko ne zna puno o Novom Sadu moze OVDE procitati uopstene podatke. A oni vec "Zaljubljeni" u ovaj grad i njegov duh nadam se da ce uzivati u mojim fotografijama.




















After 6 long years I went with my family in Novi Sad ,beautiful city I felt in love long time ago. Novi Sad is second largest city in Serbia and very charming city. If you want to find something more about this city you can fint it HERE. My family was invited to one ceremony so I tried to choose simply and elegant combination.

Skirt Mona_Blouse D&G_watch D&G_bag Zara_sandals Penny Black

Popular posts from this blog

Crystals and Flakes

summer in fall

Beauty and the beast