colorful summer day


Vreo letnji dan u Beogradu. Odmor jos uvek traje, iako me posle mora docekao sok povratka u realnost i vrelina asfalta. Grad je uprkos letu kao mravinjak i ja volim da  budem u njemu. Uzivam u guzvi i to nekoj gradskoj uzurbanosti i energiji. A Beograd itekako ima stvari za ponuditi onima koji ostaju i tokom leta na njegovim vrelim ulicama. Ja sam se danas  odlucila za setnju gradom sa mamom kao glavnu aktivnost.Odabrala sam lagane stvari od prirodnih materijala i veselih boja imajuci sladoled od limuna i kivija na umu kao inspiraciju. Lagano,opusteno i totalno letnje zacinjeno sa velikim Mango plasticnim narukvicama i rucno radjenim mindjusicama . Uzivala sam ragledajuci radnje i caskajuci sa mamom. A na kraju smo se pocastile i cokoladnim dezertom. 
Kako vi provodite ove vrele dane ? 



Hot summer day in Belgrade ( hometown) I decided to spent my free day with my Mum. Walking and shopping with some sweet chocolate dessert perfect recipe for days like this.













Shorts  Happening_T shirt Paris Love_bag Zara_bracelets Mango_glasses Marc By MArc Jacobs_sandals Penny Black_watch Ice Watch

Popular posts from this blog

Crystals and Flakes

summer in fall

Beauty and the beast