simply life ...like a sailor Bu2


Jednostavan letnji zivot pocinje od danas,makar za mene. Iz vreline i usijanog velikog grada i prenatrpanog rasporeda gde sam se trudila da zivim pod klima uredjajima ili tek u kasnim popodnevnim casovima selim se u jedan lep morski gradic ( Budva). Jul donosi u moj raspored sva ona divna letnja uzivanja.Nekako mi leto tek sada pocinje bez obzira sto je ono odavno zamahnulo punom snagom.A sada su na redu: setanje pored mora,udisanje punim plucima, kupanjac,pesak pod bosim stopalima i morska pena..Lagani materijali i onaj poseban "morski"miris u zraku..Sunce na sve strane i hladni napitci u rukama.Koralni lak i mornarska inpiracija dobijaju dozvolu da se razmahnu..Pogled sa terase na prelepi plavi horizont gde negde u daljini more naizgled ljubi nebo.Zatim obavezna setnjica starim gradom i neko lepo mestance za relaksaciju,danas je to bio  kafic i restoran Perla nedaleko od starog grada.












For me, today begins summer holiday.Sea,sun, sand and I am a very happy person.Budva is a small but very nice city on montenegrian cost which I like.Today I was in cafe and retaurant Perla near old town Budva and I am thrilled with it. Simply holiday life...like a sailor

Popular posts from this blog

Crystals and Flakes

summer in fall

Beauty and the beast