busy Monday

Takva februarska jutra nisu cesta.Iznenada grune sunce i sve lici na prolece: vrvi od ljudi i energije.
Takvo me jutro jednom prevarilo,pa sam hodala do umora i udisala sve mirise sveta.Ali takva me  jutra vise ne varaju, sada dobro znam da su varljiva i da skrivaju kisu .A ja mrzim da nosim kisobran i trudim se da to stanje ignorisem sto vise mogu.Idealna situacija bi bila topli caj ,pidzama i odraditi posao i obaveze iz fotelje.Ali..ponedeljak zove i odlazim u kisni dan..


I Do not ( Big Dont) like rainy Monday and I hate to carry an Umbrella with me...But it is a working day and my job is calling actually screaming and I go out.Couple pictures from garage.Enjoy the rest of the day







Boots Replay_ jeans Zara_scarf Legend_T shirt Zara_necklace Toi&Moi_Bag Hugo Boss_jacket D.E.P.T 



Popular posts from this blog

Crystals and Flakes

summer in fall

Beauty and the beast