A little bit of my space a litlle bit of new staffs ..

Omiljeni deo kuce za mene je naravno moja soba.Posto nema direktno suncevo svetlo posluzila sam se jednim malim trikom obojila sam zidove u zuto tako da mi soba tokom cele godine deluje toplo ,svetlo i usukano.Najveci deo moje sobe cini ormar sa 5 krila ( nisam ih jos sva popunila ali radim na tome :p ) i krevet ususkan velikim brojem sarenih i raznobojnih jastuka.I naravno police za knjige jer sam strastveni citac.Veliku kolekciju knjiga iz oblasti arhitekture ,dizajna ,mode i fotografije sam morala da preselim u radni prostor tako da su mi na dohvat ruke samo klasici i beletrisitka.( Omiljene knjige su mi romansirane istorije i knjige o dvorovima i desavanjima na njima recimo dinastija Medicija )Tu je i posebno cebence i loptice za mog novog prijatelja Rexa :-) i mirisljave svece i ulja...Zavirite sada sa mnom u moj svet .


Favorite part of home for me, of course is  my room .There is  no direct sunlight but  I served a little trick I painted the walls in yellow , and now looks warm and light.The biggest part of my bedroom is  closet makes 5-wing (I didnt fill them all yet but working on it: p) and  bed with  many colorful  pillows. I am a passionate reader  and because of thet book shelves are on the third place in my room. Collection of books of architecture, design, fashion photography and I had to move into work area so that neer me  are  just classics and novels . (my favorite books are fictionalized books about history and events in the courts and they say Medici dynasty) There is a special blanket and balls for my new friend :-) Rex and scented candles and oil ... Take a look now with me in my part of the  world.And some new stuffs I bought


Jastucici ,caj sa cimetom dobra  knjiga i lagana muzika idealno da odmor i opustanje kada vam je potrebno da napunite baterije :-)




Hello Kitty kucne papuce ,kupila sam ih u Barseloni pre tri godine i verni su mi pratioci kroz kucu.




Dok sam studirala arhitekturu dosta sam crtala i imala sam bas veliki sto za rucno crtanje i komp .kako je to vreme proslo ja sam dobila fobiju od velikih stolova sem u kancelariji i sada imam samo ovaj mali stocic u sobi :-)




Jedna od polica sa knjigama i suvenirima sa putovanja.


Druga polica sa knjigama ciji sam restauraciju pocela ali nisam zavrsila jer mi stalno hvali vremena ali u planu je.





                    Antistres lutkica koju mnogo volim 




                          Nesto novih stvari iz kutije za nakit 








Providan autic buba u kojoj drzim deo svojih sjajeva i karmina




Pink sandale ,mogli ste da ih vidite u proslom postu ...ja sam odusevljena bojom




Stize jesen a i jesenje kolekcije su uveliko zauzele prodavnice tako da i u moj ormar stizu jedne cizmice




I torba iz letnje kolekcije a odusevile su me i nove iz zimske 



Popular posts from this blog

Crystals and Flakes

summer in fall

Beauty and the beast