blac dress ideal for celebrations :-)

Danas je bio jedan prelep dan ,i vencanje moje drage rodjake Milice.Dan je protekao bas lepo ,uz okupljanje porodice i prijatelja ,uz muziku,pice i hranu i lepo druzenje.Ja sam danima vrtela razne filmove u glavi sta obuci ...Razgledajuci tako haljine po prodavnicama i po internetu nastao je i moj prethodni post o haljinama.Prva koja mi pada na pamet je Coco Chanel sa njenom legendarnom crnom haljinom a zatim gospodin Saab.U moru haljina koje su mi se dopale na ovaj ili onaj nacin osvojila me i trajno postala deo moje kolekcije  mala crna cipkana haljina:-) Pogledajte kako je to izgledalo :-)

















                                                                Ivana ,Ana i Jovan



My outfit :
Chanel bag
Hugo Boss Orange boots
Esprit watch
ring and necklace Calvin Klein
Earings Swarovski
Dress Motivi 
Jacket 123 
belt Motivi 



Popular posts from this blog

Crystals and Flakes

summer in fall

Beauty and the beast